hernitipy.infoblog.cz

The Sims 2 - základní hra

Publikováno 10.02.2011 v 17:53 v kategorii The Sims 2 - cheaty, CD key, přečteno: 241x

Pro vyvolání cheatovácí konzole pro zadání kódu stiskněte kombinaci kláves:


CTRL+SHIFT+C

 

simíciPotom přesně opište cheat.    

 

Kaching Přidá 1 000 §
Motherlode Přidá 50 000 §
MoveObjects [on/off] Můžete pohybovat s objekty, u kterých to jinak není možné.
Aging [on/off] Zapne/vypne stárnutí.
StretchSkeleton [číslo] Velikost Sima (2.0 dvojitá velikost, 0.5 poloviční).
intProp maxNumOfVisitingSims [číslo] Počet Simů, které můžete pozvat na párty. Používejte v náhledu na sousedství.
boolProp snapObjectsToGrid [true/false] Objekty je možné umístit mimo ukotvenou síť.
boolprop constrainFloorElevation [true/false] Zvedne/sníží zem i s objekty nebo stavbou.
boolProp simShadows [true/false] Zapne/vypne stíny Simů.
intProp censorGridSize [0 - 8] 0 = úplné odstranění cenzurních čtverečků.
8 = standardní cenzura.
POZOR – V NIGHTLIFE NEFUNKČNÍ!
boolProp displayPaths [true/false] True = uvidíte cestu, kam kráčí váš Sim.
faceBlendLimits [on/off] Při vytváření potomka v CAS neplatí dědičnost.
boolProp constrainFloorElevation [true/false] Můžete manipulovat i s obsazeným či zastavěným terénem.
Autopatch [on/off] Můžete manipulovat i s obsazeným či zastavěným terénem.
Exit

Zavře cheatovací řádek.

 

Filmařské cheaty:

 

Slowmotion [0-8] 0 = normální rychlost; 8 = 8x pomalejší než normální rychlost
Boolprop enablepostprocessiong [true/false] Musí být nastavena hodnota true, aby fungovali níže uvedené filmařské efekty. K pokročilým trikům musí grafická karta podporovat pixel shadery. Doporučijeme také k natáčení filmů vypnout herní interface - klávesa F10.
Bloom [R] [G] [B] [X] Efekt, při kterém se vše jasné rozmaže dohromady (sitcom flashbacks), . Musíte nejdřív zadat cheat "boolprop enablepostprocessing true", aby byl přístupný tento pokročilý efekt. RBG, složkové vyjádření barvy (hodnoty od 0 do 255) zadávejte oddělené mezerou. Číslo X značí míru rozostření.
Filmgrain [0-1] Zrnitý efekt. Akceptuje hodnoty od 0,1 do 1, ty určují intenzitu zrnění. Jsou možné i vyšší hodnoty, ovšem prakticky neviužitelné.
Letterbox [0.0 - 0.4] Výsledkem je širokoúhlá scéna. Širokoúhlost určují zadané hodnoty v rozmezí 0.0 až 0.4.
Virgnette [X] [Y] [X]

Efekt, při němž je ohnisko čisté, ale všechno kolem je zaostřené. Souřadnice zadáváme v pixelech, hodnota X je číslo od 0.0 do 1.0 - určije velikost rozmazání

Pozemkové cheaty:

 

boolprop lotWater [true/false] False = odstraní vodu na pozemcích.
boolprop lotTerrainPaints [true/false] False = odstraní zemskou texturu na pozemcích.
boolprop showFloorGrid [true/false] Vypnutí čtvercové sítě v módu stavění a nákupu.
boolprop objectShadows [true/false] False = odstraní stíny u venkovních objektů.
boolProp guob [true/false] False = odstraní stíny u vnitřních objektů.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] True = stěny nebudou „vykousnuté“ pro vybraného Sima.
boolprop locktiles [true/false] False = můžete umístit podlahu i na silnici.
boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] Zapne/vypne zrcadlení.
boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] True = objekty se zobrazí pouze v úrovni, kde je daný Sim a pokud je toto poschodí vybráno.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] True = vidíte jen patro, ve kterém je právě vybraný Sim.

 Cheaty pro sousedství:

 

deleteAllCharacters Vymaže všechny postavy v sousedství.
TerrainType [desert/temperate] Přepíná mezi pouští a normálním terénem.
boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] False = nezobrazí doplňky v sousedství (jako např. kameny a věže).
boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] False = nezobrazí silnice.
boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] False = nezobrazí flóru (stromy a květiny).
boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] False = nezobrazí vodu.
boolprop displayLotImposters [true/false] False = nezobrazí stavby na pozemcích.
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] False = nezobrazí mosty.
boolprop lotTerrainLighting [true/false] False = pozemky nebudou podsvícené, když na ně najedete myší.
boolprop carsCompact [true/false] True = auta na silnicích jsou detailnější ;)
boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] Zapne/vypne zobrazování názvů pozemků.
boolprop nhoodWaterReflection [true/false] Zapne/vypne zrcadlení vody v sousedství.
boolProp carsOnRight [true/false] Auta jezdí vpravo nebo vlevo.
terraintype [desert/concrete] Typ terénu.
nhdregiontype desert [desert/concrete] Typ terénu na konkrétním místě.

 

 CD key

THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS

 

 

Komentáře

Celkem 0 komentářů

  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?